Suomen tyytyväisimmät verkkoasiakkaat

Esse Elektro-Kraftilla Ab:lla Suomen tyytyväisimmät verkkoasiakkaat Vuoden 2021 Energiateollisuus ry:n asiakastutkimuksessa ilmenee, että energiayhtiöiden asiakastyytyväisyys on edelleen erittäin hyvällä tasolla. Tutkimuksella kartoitettiin asiakkaiden tyytyväisyyttä oman energiayhtiön sähkön myynnin, kaukolämmön, kokonaistoimituksen ja verkkopalvelun asiakaspalveluun sekä suosittelutodennäköisyyttä. Lisäksi kysyttiin mielipidettä energiayhtiön maineesta ja vastuullisuudesta. Tutkimuksen toteutti Innolink yhteistyössä Adato Energian kanssa. Haastatteluja tehtiin elo-lokakuussa 2021 yhteensä 2804.…

Käteismaksumahdollisuus päättyy

1.2.2022 alkaen konttorissamme ei ole enää mahdollista maksaa käteisellä. Voit maksaa vain maksupäätteellämme ensi vuoden alusta alkaen. Maksupäätteellä voit maksaa lähimaksulla, asiakas pitää pankkikorttiaan maksupäätettä kohti (jossa tulee olla lähimaksutuki) Pääte toimii myös perinteisillä sirulla ja PIN-koodilla. Maksupääte hyväksyy kaikki vakiokortit, kuten Visa, MasterCard ja American Express. Pääte tukee myös digitaalista lompakkoasi, esim. Samsung Pay,…

Asiakastutkimus käynnissä

Syksyn aikana meillä on asiakastutkimus käynnissä. Adato voi sitten soittaa verkko- ja energia-asiakkaallemme

Tupla sähkölaskut

Teknisen virheen vuoksi osa paperilaskuista on toimitettu tuplasti. Mikäli laskun numerot ja summat ovat kaikissa samat, voitte heittää pois ylimääräiset laskut ilman yhteydenottoa asiakaspalveluun. Pahoittelemme asiasta aiheutunutta harmia.

Siirtohinnan korotus 1.12.2020

Ähtävän Sähkö-Voima Oy korottaa siirron energiamaksuja 1.12.2020 alkaen noin 7% Hinnankorotus johtuu sähköverkon kehittämisinvestoinneista. Investoinneilla taataan alueemme kehittyminen ja korkeatasoinen toimitusvarmuus sekä sähköverkon uudistuminen. Edellisen kerran siirtohintoja korotettiin vuonna 2016.

Sinulle joka olet aktiivinen ja hintatietoinen

Pörssisähkö-sopimuksella maksat aina sähköstä markkinahinnan. Pörssisähkö sopii sinulle, joka voit mukauttaa sähkönkulutuksesi ja olet valmis seuraamaan sähkön hintaa. Pörssisopimuksessa hinta koostuu perusmaksusta ja energian hinnasta. Sähkön hinta muodostuu kunkin tunnin toteutuneen pörssihinnan ja sähkönkulutuksesi perusteella. Laskullasi näet kunkin kuukauden toteutuneen keskihinnan. Yhdessä kuukaudessa on noin 720 tuntia ja jokaisella tunnilla on oma hinta. Siksi tuntihintoja…

Kesäalennus sähkönhintaan

Markkinatilanteesta johtuen annamme sähköasiakkaillemme 15 % alennuksen sähkönmyyntihinnasta 1.6.-31.8.2020

Koronavirus ja laskujen maksaminen

Koronaviruksen aiheuttamien poikkeustilanteiden seurauksena moni saattaa joutua miettimään talouttaan uudesta näkökulmasta. Oletko huolissasi siitä, miten saat sähkölaskun maksettua? Ota meihin yhteyttä hyvissä ajoin ennen laskun eräpäivää, niin voimme löytää sinulle sopivan ratkaisun. Asiakaspalvelumme yhteystiedot puh. 020-7661900 info@eekab.fi

Työajan ulkopuolella tehtävien vikailmoitusten puhelinnumero vaihtuu

Työajan ulkopuolella tehtävien vikailmoitusten puhelinnumero vaihtuu huomenna 1.4.2020 Uusi numero on 020 766 1910

Ähtävän konttorin ovet suljettu koronavirusepidemian takia

Ähtävän konttorin ovet on suljettu toistaiseksi koronavirusepidemian vuoksi. Tavoitat meidät puhelimitse 020-766 1900 tai kotisivujemme kautta www.eekab.fi

Arkisto

Käteismaksumahdollisuus päättyy
Julkaistu 29.11.2021
Lyhyitä sähkökatkoksia
Julkaistu 08.11.2021
Asiakastutkimus käynnissä
Julkaistu 27.09.2021
Tupla sähkölaskut
Julkaistu 11.08.2021
Sähkökatko Purmossa 23.4.2021
Julkaistu 23.04.2021
Siirtohinnan korotus 1.12.2020
Julkaistu 03.12.2020